Navigation
montaki
montaki - Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Gold Member
Joined:
6 Jul 2011
Posts to Date: 231
View Profile
Posted: 2011-11-03 15:05:27

Yeah master you wont be sorry bud , but yes I understand what Rhino is getting at perfectly , but I know the girl , she doesnt like using the forum under her name , you very rarely see her participating here , so I just thought I had to clear it up.
Fireblade69
Fireblade69 - Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Gold Member
Joined:
7 Oct 2010
Posts to Date: 81
View Profile
Posted: 2011-11-03 20:39:17

Ai ja jaai , die arme girl het net my login gebruik om jammer te se vir 'n sekere persoon .Sy kon net nie met haar login detailes in gelock het nie , sy het regtig sleg gevoel omdat die ou sy afspraak nagekom het en sy nie . Kyk man as julle my in persoon wil ontmoet , is julle ter enige tyd welkom , ek bly in Mooikloof landgoed ,en onthou ook dat ek dit net ter wille van my Cara sal doen .Ongelukkig is ek die een wat haar die advies gegee het om my lockin te gebruik , so sorry Cara ek het nie gedink mense sal op so manier reageer nie .Moet asb dan nou nie jouself daaroor kwel nie , ek glo op die oomblik kuier daar by jou ordentlike mans wat jou by die tyd nou al goed ken vir wie en wat jy is .Ek persoonlik dink in elk geval dat jy asb nie op die forum moet skryf nie , ek hou van hoe jy is en asb bly so , moenie betrokke raak by oor en weer geskrywery nie .Laat wie ook al dink wat hulle wil , op die ou end is dit ek en ander gelukkiges wat jou kan leer ken , en wat lekker tye saam jou kan spandeer .O ja regtig jammer dat jy jou bike moes verkoop jong , as ek terug kom van Kaap af sal ek jou waarlik goed treat .
Fireblade69
Fireblade69 - Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Gold Member
Joined:
7 Oct 2010
Posts to Date: 82
View Profile
Posted: 2011-11-03 21:09:02

CBR 1000 RR dit bly maar die lekkerste bike om op te ry , my bike is kak vinnig ,en brul soos 'n leeu .Cara het 'n potblou kawa ninja 600 zx gery , alhoewel dit 'n 600 was ,het daai bike verskriklik geloop.Sy het haar bike laat doen by 'n ou in Johannesburg , ek dink aero cannon so iets ,die bike het 'n full arata racing exhaust op gehad met power comander 4,die gearing was verander , man die bike het regtig stof in my gesig gespat ,ok net tot ek derde gehak het met my blade dan kon haar kawa nie by bly nie .Ek het op 'n tyd langs haar gery en my clock het op 275 km geloop ,dit is darem maar baie vinnig ,my Blade het omtrent so 310 km max geloop ,maar ek het al van fireblades gehoor wat vinniger as dit gaan .Aan die een kant is ek bly Cara het haar bike verkoop , dit is deesdae net te gevaarlik op die pad ,en dit is maar moeilik om by die spoedgrens te bly as jy op 'n superbike is .So ja master as jy met jou CBR 1000 na Cara toe gaan sal jy sien hoe waardeur sy bike's .
RX31
RX31 - Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Gold Member
Joined:
30 Jul 2011
Posts to Date: 23
View Profile
Posted: 2011-11-04 15:50:10

Fireblade69
Ek verstaan heeltemal hoekom Rhino tot hierdie gevolgtrekking gekom het.

Die probleem met 'n WG wat jou login gebruik is dat as jy 'n volgende keer vir hierdie spesifieke girl a raving reveiw doen gaan die ouens wonder wie eindelik die reveiw gedoen het, jy of sy en jou reveiw gaan nie weer maklik geglo word nie.

En sonder om snaaks te wees. Die verskoning sou beter geklink het as dit gedoen was op haar naam en nie op 'n punter se naam nie.



Fireblade69
Fireblade69 - Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Gold Member
Joined:
7 Oct 2010
Posts to Date: 83
View Profile
Posted: 2011-11-06 08:49:33

RX31 ek sien ook raak wat jy aan my noem , en dankie ook dat jy nie so kras dit aan my verduidelik nie .In elk geval kan ek tog net vir cara een keer 'n maand 'n rating gee , dit is nie al of ek haar meer as een keer kan rate nie ,ek kan tog nie rate en dan vat sy my lockin dan rate sy ook nie .Kom ek wees eerlik met jou vir haar gaan die rating nie oor om in die top tien te kom nie ,maar wel om te sien of sy enige verbeterings aan haar dienste kan doen .Ek meen ek kan haar dalk 5 uit vyf rate, en jy gaan kuier ,en sy is dalk nie jou smaak nie ,dan gaan jou rating anders lyk as myne.Smaak is tog nie dieselfde nie .Maar wat ek jou kan waarborg ,jy is veilig ,diskreet ,waarborg van skoonheid op haarself ,haar plek is skoon en jy sal 'n goeie tyd saam haar he ,as jy by haar wegry is niks van jou goedere gesteel ,of iemand wat jou probeer bliksem en al jou geld vat nie .So is sy vir my 5 uit 5 werd ja sy is .Al die girls kan ratings van 18 tot 90 he ,maar is al daai ratings regtig waarlik waar ,jy sal nooit regtig weet nie ,al hoe jy self gaan weet ,is maar op die ou end, as jy self gaan kuier en dan kan jy maar self besluit.So ook dan hoef geen een my te glo nie , en ek se ook nie iemand hoef of moet nie .Ek meen maar net ratings op die ou end beteken nie vir my baie nie ,miskien vir ander doen dit .Jy kan by 'n girl kom dan werk sy van die mooiste en beste plek af haar rating is dalk 99 ,maar haar diens van self is dalk nie so goed nie .Rx39 ek het reeds verduidelik hoekom ek haar gehelp het, en eintlik het ek die fout begaan om haar advies te gegee het .Tot nou toe verstaan ek nie hoekom wou sy so graag vir die persoon onverskoning gevra het nie ,sy het mos alreeds dit gedoen ,almal van ons is tog maar net mens , en almal kry nou en dan privaat probleme , en kan nie by alles uit kom soos ons wil nie .Ja jy is reg dit sou beter gewees het as sy nie op my punter se naam gewees het nie .Maar ek glo ook nie die girl moet gekruisig word vir die ou simpel fout wat ek eintlik gemaak het nie .Lekke dag vir jou en al die ander goeie mense op die site .
RX31
RX31 - Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Gold Member
Joined:
30 Jul 2011
Posts to Date: 24
View Profile
Posted: 2011-11-06 19:07:50

Fireblade69
Geen probleem nie, wou maar net aan jou probeer verduidelik het wat die implikasies is as jy toe laat dat sy onder jou username post.
sexconioseur
sexconioseur - Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Basic Member
Joined:
8 Aug 2007
Posts to Date: 1
View Profile
Posted: 2011-11-15 14:34:35

Name: Cara

Telephone Number: 082 046 1776

City: Pretoria

Area: Pretoria Moot

Last Visit: November 2011

Full Profile: [View Cara's Full Profile]

______________________________________________________

Very nice and friendly person if you treat her well like I do. Cara is a very sexy goga. She has her own business and do not need book maximum clients per day.
______________________________________________________

Ratings:

Face: 5/5
Body: 5/5
Personality: 5/5
Telephone Manner: 5/5
Venue Cleanliness: 5/5
Personal Cleanliness: 5/5
Privacy: 5/5
Service: 5/5
______________________________________________________

Will you return? Yes
Advertiser looked like the Photos? Yes
Secure Parking? Yes

PS: To easily submit a review like this, go to the Advertiser's page and click "Rate this Advertiser" (if you are a Gold Member) or "Review this Advertiser" (if you are a Free Member)
shaggy
shaggy - Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Gold Member
Joined:
2 Apr 2003
Posts to Date: 4
View Profile
Posted: 2011-11-20 16:18:20

Name: Cara

Telephone Number: 082 046 1776

City: Pretoria

Area: Pretoria Moot

Last Visit: November 2011

Full Profile: [View Cara's Full Profile]

______________________________________________________

The ultimate professional! An absolute delight to be with she epitomises the courtesan of yesteryears! Takes charge and relinquishes control at just the right moments. Her venue is spotless, well decorated, facilities fantastic and location absolutely secure. A credit to this website this lady is by far and away the best experience I have had in RSA. Hopefully she'll have me back!
______________________________________________________

Ratings:

Face: 5/5
Body: 5/5
Personality: 5/5
Telephone Manner: 5/5
Venue Cleanliness: 5/5
Personal Cleanliness: 5/5
Privacy: 5/5
Service: 5/5
______________________________________________________

Will you return? Yes
Advertiser looked like the Photos? Yes
Secure Parking? Yes

PS: To easily submit a review like this, go to the Advertiser's page and click "Rate this Advertiser" (if you are a Gold Member) or "Review this Advertiser" (if you are a Free Member)
Fireblade69
Fireblade69 - Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Gold Member
Joined:
7 Oct 2010
Posts to Date: 84
View Profile
Posted: 2011-12-01 17:24:46

Name: Cara

Telephone Number: 082 046 1776

City: Pretoria

Area: Pretoria Moot

Last Visit: December 2011

Full Profile: [View Cara's Full Profile]

______________________________________________________

Vandag die eer gehad om by Cara te kuier .Bietjie lanklaas gekuier , moes orals heen en weer vlieg .Ek moet ook eerlik wees ,ek moes ook bietjie weg kom van die sexy vrou , want ek het bietjie te geheg aan haar geraak .Nou ja kan iemand my verkwalik , sy is intelegent, pragtig , sexy ,super skoon ,en flippen warm in die bed .Een van die eerlikste mensies wat ek al ontmoet het .Daar is regtig in werklikheid baie min wat haar kan wen .Ek persoonlik dink sy verdien baie meer as wat sy het , maar tog is sy tevrede met wat sy het .Ook sodoende laat dit my dink met alles wat ek het ,en dan is ek nog steeds nie tevrede nie ,ek wil net meer en meer he .Maar sy is met min tevrede ,sy is sag geaard maar staal van binne , goed gemanierde vrou op haar plek , maar moenie op haar tone trap nie .Cara is 'n wonderlike vrou .
______________________________________________________

Ratings:

Face: 5/5
Body: 5/5
Personality: 5/5
Telephone Manner: 5/5
Venue Cleanliness: 5/5
Personal Cleanliness: 5/5
Privacy: 5/5
Service: 5/5
______________________________________________________

Will you return? Yes
Advertiser looked like the Photos? Yes
Secure Parking? Yes

PS: To easily submit a review like this, go to the Advertiser's page and click "Rate this Advertiser" (if you are a Gold Member) or "Review this Advertiser" (if you are a Free Member)
TheConnoisseur
TheConnoisseur - Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Basic Member
Joined:
14 Nov 2011
Posts to Date: 1
View Profile
Posted: 2011-12-05 13:22:30

Name: Cara

Telephone Number: 082 046 1776

City: Pretoria

Area: Pretoria Moot

Last Visit: November 2011

Full Profile: [View Cara's Full Profile]

______________________________________________________

She is my personal favourite and I see her as often as I can. I think it is the closest to a girlfriend experience that I have ever been.
She might be situated in the Moot but her place is of better quality than 60% of places in the east. Privacy and secure parking is also some of the very best.
______________________________________________________

Ratings:

Face: 4/5
Body: 5/5
Personality: 5/5
Telephone Manner: 5/5
Venue Cleanliness: 5/5
Personal Cleanliness: 5/5
Privacy: 5/5
Service: 5/5
______________________________________________________

Will you return? Yes
Advertiser looked like the Photos? Yes
Secure Parking? Yes

PS: To easily submit a review like this, go to the Advertiser's page and click "Rate this Advertiser" (if you are a Gold Member) or "Review this Advertiser" (if you are a Free Member)

Reply

You must be logged in to post on this forum. Basic Membership is free and it only takes a minute to sign up. Alternatively, if you are already a member, please log in. You will be automatically returned to this page.

Legend


Hover mouse over icons for description

Back to Previous Page
For the best browsing experience, rotate your tablet horizontal.