Fireblade69 -
Re: Review - Cara - Pretoria Moot Pretoria
Gold Member
Posts to Date:
76
View Profile
Posted: 2011-11-01 08:35:55
Jonnie weer eens ons manne op Cara se rewiews gaan nie kom K*K praat of haar goed praat as dit nie so is nie. Hoekom as 'n WG nie in ;n UPPERCLASS area is nie dink meeste sy is of gagga of sleg? Shaggy vir julle wat nie weet nie Cara het 'n besigheid van haar eie en partykeer vat dit meeste van haar tyd. Maar as julle ons nie glo nie maak plan gaan kyk vir julle self , en asb as julle haar in die hande kry gee feedback op julle kuier. Thanks
Erik -
Gold Member
Posts to Date:
37
View Profile
Posted: 2011-11-01 23:31:34
There were times we were so good for and to each other. May they return.
There were times we were so inconsiderate of each other. How I wish they never happened.
Misunderstanding and disagreement can end in hurt and withdrawal or better understanding and mutual respect.
I learn. Such is life.
Fireblade69 -
Gold Member
Posts to Date:
77
View Profile
Posted: 2011-11-03 08:21:42
Hello vir almal wat die Forum lees. Dit maak my baie skaam om hier iet's te skryf maar ek het nie meer 'n keuse nie. Wat ek eerste moet doen is om jammer te se vir pjp2k dat ek nie ons afspraak nagekom het nie. Was bietjie siek en het regtig vergeet. Jonnie jy wil graag weet of ek regtig so goed is soos almal se. Nee goed in hierdie werk is ek nie , maar geniet ek dit ja wat ek doen en wat jy ontvang van my is 100% eg tyd vir aansit het ek nie. Hoop almal geniet die dag verder.
Fireblade69 -
Gold Member
Posts to Date:
78
View Profile
Posted: 2011-11-03 08:35:49
Dankie Fireblade69 dat ek jou login details kon gebruik het. Hoop om jou gou weer te sien.
Fireblade69 -
Gold Member
Posts to Date:
79
View Profile
Posted: 2011-11-03 09:08:39
Rhino60 ek kan nie die heeldag sy Login details gebruik nie , maar moes net gou iets uitklaar op my reviews en jammer se vir iemand. En ek ry 'n Kawa zx6 ninja nie 'n Honda CBR Fireblade nie as jy dit kan verstaan.
Fireblade69 -
Gold Member
Posts to Date:
80
View Profile
Posted: 2011-11-03 10:16:44
Ek het nog altyd gedink die Forum moet gebruik word om terugvoering te gee van 'n goeie of slegte kuier , wil nie betrokke raak met al die bakleiery nie. En as ek my eie login details kon gekies het so dit Kawa zx6 gewees , hierdie is 'n bike ding. Maar as jy verder met my wil gesels gee my jou email. Vandag is ek nie so besig met my ander besigheid nie. Mooi dag vir jou.
montaki -
Gold Member
Posts to Date:
227
View Profile
Posted: 2011-11-03 10:50:22
Rhino60 , ek ken die girl redelik goed , ons het al n hele paar oomblikke saam geniet , sy is sout van die aarde , en het glad nie die vermoe om te lieg nie , sy en fireblade is redelike goeie vrinne , en sy wou vir n klient wat sy ongellukig nie kon sien weens siekte nie , onverskooning vra , dit was soo belangrik vir haar dat sy vir fireblade gevra het om sy login te gebruik om verskooning te vra. Die rede dat sy nie haar eie login gebruik het nie is dat sy glo die forum vir ons punters is om WG's te review en nie vir die WG's om hulself te verdedig nie - en as jy nou gaan se montaki is cara , well shit man daar is genoeg WG's wat my persoonlik ken wat my ' handle ' ken. Kom ons los die aangeleentheid maar sommer hier. Die girl is n ongelooflike WG en ek het nog nooit een negatiewe kommentaar oor haar gesien nie , hulle se mos ' to err is human ' maar sy err moer min. Safe flying dudes!!!
montaki -
Gold Member
Posts to Date:
228
View Profile
Posted: 2011-11-03 12:02:19
hahahaha Rhino , belowe dit is defenitief nie Cara nie , gaan geniet die meisie liewers sy is iets om geniune te geniet - keep it real !! and above all have fun
montaki -
Gold Member
Posts to Date:
229
View Profile
Posted: 2011-11-03 13:28:24
Jip dude ek verstaan , wou net seker maak dat julle die volle prentjie het , sy is n eerlike mens baie van die girls het ander profiele wat hulle hulself ratings gee, she is nie daai tipe nie. Anyway kom ons los dit maar daar ,punt gemaak ?
master24152 -
Gold Member
Posts to Date:
181
View Profile
Posted: 2011-11-03 14:35:43
I get where Rhino is coming from.
If i have a profile, and i want to correct something, or appologize for something, i wont ask a friend for his or her login details so i can appologize. I will just do it under my name and get it over with.
Especially since if i use another person's details, and that person gives me 2/3 good reviews per month, it can create questions.
That in mind, she is still a sexy lady, and since she is a biker fan, i think its time i head the CBR1000 in her direction.
Reply
You must be logged in to post on this forum. Basic Membership is free and it only
takes a minute to sign up. Alternatively, if you are already a member, please
log in. You will be automatically returned to this page.
Legend
Hover mouse over icons for description